Înregistrează-ți numărul de telefon și câștigă 100 de lei direct în contul tău!
Sursa poza si informatii: olt-alert.ro
ING Bank aduce vești bune pentru clienții săi din Slatina și nu numai. Banca olandeză a lansat o promoție atractivă pentru utilizatorii aplicației Home Bank, oferindu-le șansa de a câștiga 100 de lei. Tot ce trebuie să facă este să își înregistreze numărul de telefon în aplicație.
În ultimul anunț, ING a introdus și un sistem revoluționar de transfer bancar, numit AliasPay/RoPay, care permite plăti rapide și ușoare doar cu numărul de telefon al destinatarului, indiferent de banca lui. Această inovație face transferurile între persoane mult mai simplu de gestionat, fără a fi necesar un cont la ING.
Pentru a încuraja utilizarea noii funcționalități, cei care își înregistrează numărul de telefon în Home Bank vor putea participa la o tombolă care oferă 1.000 de carduri cadou, fiecare în valoare de 100 de lei, oferite de eMAG. Astfel, pe lângă câștigurile directe, utilizatorii se bucură de avantajul de a trimite și primi bani fără să formuleze IBAN-uri sau alte detalii bancare.
Procesul de înscriere este simplu și rapid. Clienții trebuie să acceseze secțiunea AliasPay/RoPay din aplicația Home Bank, să adauge numărul de telefon și să își dea acordul pentru utilizarea serviciului. Odată înrolați, utilizatorii pot efectua plăți instantanee fără alte complicații.
Pe viitor, ING are planuri să extindă serviciul RoPay către parteneriate cu comercianți și prestatori de servicii, oferind o soluție de plată convenabilă prin scanarea unui simplu cod QR la terminalele POS.
Reprezentanții băncii subliniază avantajele clare ale acestui serviciu: "Simplitatea și viteza procesului aduc un real câștig de timp și securitate pentru clienți, în timp ce comercianții beneficiază de o rată de conversie mai bună și costuri operaționale reduse," au declarat aceștia, accentuând rolul important al plăților prin telefon în reducerea barierelor de acces în sistemul bancar.
Cu toate aceste inițiative, ING Bank demonstrează o aplecare către inovație și servicii client de înaltă calitate, confirmându-și statutul de lider pe piața bancară din România.